خانه » آسانسور » نصب و راه اندازی آسانسور در تمام مناطق تهران

نصب و راه اندازی آسانسور در تمام مناطق تهران

نصب و راه اندازی آسانسور در تمام مناطق تهران

عوامل موثر بر قیمت نصب و راه اندازی آسانسور

نصب آسانسور و بالابر سبک زندگی ساکنین یک ساختمان را به کلی تغییرمی دهد. روشن است چقدر حمل و نقل را آسان تر می کند و از بسیاری از آسیب های اسکلتی و عضلانی بالقوه و بالفعل ساکنین می کاهد. برای افرادی که معلولیت حرکتی دارند و در طبقه چندم یک ساختمان زندگی می کنند که ناگزیر است و البته از نظر اقتصادی هم برای مالکان یک آپارتمان می تواند به بالاتررفتن ارزش ملک شان منجرشود. بیشتر آسانسورهایی که در خانه ها نصب می شوند از انواع هیدرولیکی و کششی هستند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. شاید مهم ترین تفاوت این دو نوع آسانسور سر و صدای آسانسورهای کششی است که در مقایسه با آسانسورهای هیدرولیکی بسیار قابل ملاحظه است.

ابعاد آسانسور و امکانات آن

مهمترین عامل در قیمت تمام شده نصب و راه اندازی آسانسور ظرفیت آن می باشد که در واقع بر روی تمام عوامل و مراحل نصب از آماده سازی چاه و اسکلت گرفته تا ابزارهای هیدرولیکی و الکتریکی آن تاثیرمی گذارد.

جدید و قدیم

نصب و راه اندازی آسانسور در یک ساختمان در حال ساخت با اضافه کردن آسانسور به یک ساختمان قدیمی بسیار متفاوت است. هم از این جهت که هزینه آماده سازی بسترهای مورد نیاز بسیار متفاوت است و هم نوع تجهیزات با توجه به عمر ساختمان فرق می کند. آسان ترین راه نصب آسانسور ساختمان در همان زمان ساخت است.

شما میتوانید برای ارتباط با امداد آسانسور تهران جهت نصب و راه اندازی آسانسور در تهران با شماره های ۰۹۳۵۷۰۱۸۲۶۰ و ۰۹۱۲۲۴۸۹۱۰۴ و هر وگونه سوال در مورد هزینه نصب و راه اندازی آسانسور با آقای علی پور خدابخشی تماس بگیرید ….

******************************

نصب و راه اندازی آسانسور در تمام مناطق تهران

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
تماس با امداد آسانسور تماس با امداد آسانسور