خانه » آسانسور » تعمیر و نگهداری آسانسور ماهیانه غرب تهران شبانه روزی

تعمیر و نگهداری آسانسور ماهیانه غرب تهران شبانه روزی

تعمیر و نگهداری آسانسور ماهیانه غرب تهران شبانه روزی

سرویس آسانسور غرب تهران شبانه روزی

امداد آسانسور در سال ۱۳۹۰ با هدف ارئه ي خدمات تخصصي در زمينه ي تعمير و سرويس انواع آسانسور هاي خانگي ، اداري و صنعتي تاسيس گرديد.

در صورتي كه آسانسور به صورت ماهيانه سرويس گردد ، زوغن كاري شود ، ترمز ها كنترل شوند ، قطعات متحرك آچار كشي شوند و خرابي هاي جزئي برطرف گردند علاوه بر بالا رفتن ايمني احتمال خرابي آسانسور به طور قابل توجهي پايين خواهد آمد و چون از بروز مشكلات و خرابي هاي اساسي جلوگيري به عمل خواهد آمد در هزينه هاي آسانسور نيز صرفه جويي بسيار زيادي صورت خواهد گرفت.

امداد و الو آسانسور در كليه نقاط تهران بزرگ اعم از غرب تهران ، شرق تهران ، شمال تهران ، جنوب تهران و مركز تهران فعاليت دارد.

خدمات پس از فروش آسانسور

خدمات پس از فروش ازجمله مهمترین سرویس هایی است که پس از خرید هر محصول توسط شرکت عرضه کننده ارائه می شود.

رضایتمندی مشتریان

آسانسور از مواردی است که در آن خدمات پس از فروش از اهمیت بیشتری برخوردار است.واحد خدمات پس از فروش شرکت آسانسور با برخورداری از مجرب ترین و با سابقه ترین تیم فنی و مهندسی خود اقدام به ارائه خدماتی منحصر به فردبا هدف پشتیبانی از کالاها و در جهت جلب رضایت مشتریان برای انواع آسانسور و پله برقی نموده است تا مشتریان شرکت با آرامش خیال از کلیه محصولات امداد آسانسور تهران استفاده نمایند.

فعالیت گسترده و کیفیت عالی

هم اکنون بیش از ۴۲۰ دستگاه آسانسور درتهران توسط متخصصین شرکت، سرویس و نگهداری می شوند. تجربه عملی چندین ساله و کیفیت مناسب قطعات مورد استفاده در امداد آسانسور در خصوص سرویس و نگهداری آسانسور باعث شده تا میانگین تعداد خرابی بطور چشمگیری کاهش یابد.

پرسنل فنی

امداد آسانسور با تدوین دستور العمل های خاص جهت انواع آسانسور ها، آموزش پرسنل، مدیریت صحیح ، کنترل و بازرسی پرسنل خدمات و ایجاد راهکارهای منطبق با علم روز جهت پاسخگویی سریع به درخواست های مشتریان خدماتی باکیفیت و در خور مشتریان ارائه مینماید .واحد سرویس ونگهداری آسانسور امداد آسانسور در حال حاضر با بهره گیری از پرسنل مجرب و آموزش دیده در حال ارائه خدمات سرویس و نگهداری می باشد.

سوابق خدمات

در امداد آسانسور هر مشتری پس از انعقاد قرارداد دارای یک شماره اشتراک می گردد که از طریق همان شماره اشتراک علاوه بر ارتباط مستقیم با مدیران میتواند کلیه سوابق خدماتی از جمله زمانهای ارائه خدمات و فاکتورها و گزارشات بازرسی و خرابی، گزارشات حسابداری و سایر اطلاعات مورد نیاز را دریافت نماید گردد. مشتریان امداد آسانسور بر اساس این شماره اشتراک بصورت منطقه ای طبقه بندی شده و به این ترتیب مشترکین سرویس در هر منطقه خدمات خود را در کمترین زمان دریافت می کنند.

خدمات رسانی سریع

علاوه بر سیستم خدمات رسانی سریع خرابی مستقر در هر منطقه ، سیستم سرویس نگهداری پیشگیرانه نیز به صورت منظم و ماهانه جهت هر آسانسور درتاریخ مشخص واز قبل برنامه ریزی شده کنترل می گردد. کلیه دستورالعمل های سرویس و نگهداری آسانسور و فرمهای بازدید ماهیانه در اختیار بهره برداران قرار می گیرد تا مشترکین نیز در جریان چگونگی انجام خدمات قرار گیرند . همچنین کلیه آسانسورها هر ۶ ماه توسط مهندسین واحد کنترل کیفیت بازدید می گردند تا از لحاظ کیفیت عملکرد خدمات آسانسورها را کنترل نمایند .

مواردي كه در صورت عقد قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور با امداد آسانسور به صورت دوره اي و در فواصل منظم ماهانه ، سه ماهه ، يك ساله كنترل و انجام ميشود :

خدمات رسانی سریع

علاوه بر سیستم خدمات رسانی سریع خرابی مستقر در هر منطقه ، سیستم سرویس نگهداری پیشگیرانه نیز به صورت منظم و ماهانه جهت هر آسانسور درتاریخ مشخص واز قبل برنامه ریزی شده کنترل می گردد. کلیه دستورالعمل های سرویس و نگهداری آسانسور و فرمهای بازدید ماهیانه در اختیار بهره برداران قرار می گیرد تا مشترکین نیز در جریان چگونگی انجام خدمات قرار گیرند . همچنین کلیه آسانسورها هر ۶ ماه توسط مهندسین واحد کنترل کیفیت بازدید می گردند تا از لحاظ کیفیت عملکرد خدمات آسانسورها را کنترل نمایند .

مواردي كه در صورت عقد قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور با امداد آسانسور به صورت دوره اي و در فواصل منظم ماهانه ، سه ماهه ، يك ساله كنترل و انجام ميشود :

الف : ماهانه :

۱ – كنترل كابين شامل :

۱ – ۱ : كنترل چراغ هاي روشنايي داخل كابين (تعويض در صورت خرابي)
۱ – ۲ : كنترل فن كابين (تعويض يا تعمير در صورت خرابي)
۱ – ۳ : كنترل صحت عملكرد كليد و زنگ هشدار كابين (تعويض يا تعمير در صورت خرابي)
۱ – ۴ : كنترل صحت عملكرد كليه شستي هاي داخل كابين (تعويض يا تعمير در صورت خرابي)
۱ – ۵ : كنترل اتصال صحيح دستگيره ايمني داخل كابين (محكم نمودن اتصال در صورت وجود لقي
۱ – ۶ : كنترل نصب پلاك ظرفيت و هشدار هاي امنيتي در داخل كابين (نصب در صورت عدم وجود)
۱ – ۷ : كنترل اتصال صحيح و ايمن آيينه ي داخل كابين و اطمينان از عدم ترك يا شكستگي (هماهنگي با مدير ساختمان جهت اصلاح در صورت وجود نقص)
۱ – ۸ : كنترل درايو درب كابين (تنظيم و رگلاژ در صورت نياز)
۱ – ۹ : كنترل سيستم موزيك و اعلام طبقات
۱ – ۱۰ : كنترل نمايشگر داخل كابين\

۲ : كنترل درب و ملخقات آسانسور در طبقات (در هاي لولايي و تمام اتوماتيك) :

۲ – ۱ : كنترل ديكتاتور و قفل ايمني درب آسانسور در تمام طبقات (رگلاژ در صورت نياز و تعويض در صورتي خرابي)
۲ – ۲ : كنترل لول كابين در طبقات ، توفق كابين به صورت هم سطح طبقات (تنظيم در صورت نياز)
۲ – ۳ : بازديد مگنت در بازكن
۲ – ۴ : بازديد فنر درب ها
۲ – ۵ : بازديد كفشك هاي زير در
۲ – ۶ : بازديد موتور و مكانيزم سردر
۲ – ۷ : كنترل شستي هاي احضار كابين

۳ : كنترل قسمت فوقاني كابين آسانسور :

۳ – ۱ : كنترل اتصال صحيح و ايمن سيم هاي بكسل به كابين و قاب وزنه و بازديد كرپي ها و سربكسل ها
۳ – ۲ : كنترل اتصال صحيح سيم بكسل گاورنر به كابين
۳ – ۳ : كنترل اتصال صحيح و ايمن تراول كابل
۳ – ۴ : كنترل سطح روغن هاي روي كابين
۳ – ۵ : كنترل ترمز اضطراري كابين (پاراشوت)
۳ – ۶ : كنترل كليه كفشك هاي كابين و وزنه و رگلاژ در صورت نياز جهت حركت نرم تر و يكنواخت تر كابين
۳ – ۷ : كنترل ريل هاي آسانسور و عدم وجود ترك و شكستكي در جوش ها و اتصالات و عدم وجود لرزش غير عادي و اضافه
۳ – ۸ : بررسي جعبه ريويزيون (ريويژن) Revision و كنترل كليد ها ، ترمينال ها و اتصالات
۳ – ۹ : بازديد كليه آهنربا ها و سنسور آهنرباي كابين و سنسور دور انداز و توقف
۳ – ۱۰ : بررسي يوك كابين و كنترل كليه پيچ و مهره ها و اتصالات و آچار كشي آنها

۴ : كنترل موتور خانه :

۴ – ۱ : كنترل موتور و گيربكس و شفت موتور به لحاظ لرزش و يا صداي اضافه و غير عادي و عدم وجود لقي يا لنگ زدن
۴ – ۲ : كنترل استحكام شاسي موتور و گيربكس و صحت اتصالات
۴ – ۳ : كنترل صحت عملكرد فن موتور
۴ – ۴ : كنترل سطح روغن گيربكس
۴ – ۵ : كنترل صحت عملكرد گاورنر و بازديد اتصالات
۴ – ۶ : كنترل صحت عملكرد سيستم برق اضطراري و تست دشارژ باطري هاي نجات اضطراي Black out
۴ – ۷ : كنترل فلكه گيربكس و باز بيني كل طول سيم بكسل ها هنگام دوران حول پولي به منظور عدم وجود خوردگي و يا غاز فرايند پارگي
۴ – ۸ : كنترل هرزگرد ها
۴ – ۹ : كنترل و تنظيم ترمز موتور و بازديد لنت ترمز هاي موتور
۴ – ۱۰ : كنترل فن اتاقك موتور خانه و كنترل دماي موتور خانه
۴ – ۱۱ : كنترل تاريخ شارژ كپسول آتشنشاني نصب شده در موتور خانه
۴ – ۱۲ : بازديد كليه فيوز ها و اتصالات جعبه سه فاز و ارت
۴ – ۱۳ : بازديد تابلو فرمان ، اتصالات ، ترمينال ها و كنتاكتور ها

۵ : كنترل چاه آسانسور :

۵ – ۱ : بازديد روشنايي چاه آسانسور
۵ – ۲ : بازديد و كنترل صحت عملكرد گاورنر پايين و استپ قارچي
۵ – ۳ : بازديد بافر ها (ضربه گير هاي كابين)
۵ – ۴ : بازديد كادر (قاب) وزنه و كنترل اتصالات
۵ – ۵ : بازديد زنجير تعادل
۵ – ۶ : بازديد زير كابين آسنسور
۵ – ۷ : بازديد ميكروسوييچ هاي حد بالا و حد پايين

ب : سه ماهه:

۱ : روغن كاري لولاي درب طبقات
۲ : نظافت فن كابين آسانسور
۳ : نظافت فن موتور
۴ : نظافت فن اتاقك موتور خانه
۵ : آچار كشي اتصالات مكانيكي كابين و موتورخانه

ج : ساليانه :

۱ : تعويض روغن گيربكس با روغن دنده ي پايه تمام سنتتيك يا نيمه سنتتيك
۲ : شستشوي ريل ها با گازوييل و شوينده
۳ : غبار گيري موتور و گيربكس ، تابلو فرمان ، تابلو برق و … با استفاده از پمپ باد
۴ : نظافت اتاقك موتور خانه
۵ : نظافت و غبارگيري روي كابين بوسيله پمپ باد
۶ : نظافت چاه آسانسور

برای خدمات تعویض و مشاوره با پشتیبانی با شماره تماس : ۰۹۱۲۲۴۸۹۱۰۴  و ۰۹۳۵۷۰۱۸۲۶۰  تماس بگیرید 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
تماس با امداد آسانسور تماس با امداد آسانسور