خانه » آسانسور » نصب و تعمیر و سرویس انواع پله برقی در تهران

نصب و تعمیر و سرویس انواع پله برقی در تهران

نصب و تعمیر و سرویس انواع پله برقی در تهران

سرویس پله برقی

امداد آسانسور و پله برقی ارائه دهنده خدماتی همچون سرویس، تعمیرات و نوسازی انواع پله برقی است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و جدیدترین تکنولوژی روز اقدام به این کار می نماید.

شرکت ما  از تجربه، تخصص و سرمایه خود برای ارائه خدمات حرفه ای به مشتریان استفاده کرده ایم. گروه پایدار در تلاش برای ارائه سطح بالایی از خدمات اختصاصی بوده و نه فقط به دلیل آنکه این شرکت را برتر از دیگران قرار می دهد، بلکه ما به آنچه که عمل می کنیم باور داریم.

اهمیت سرویس پله برقی
سرویس پله به منظور جلوگیری از ایجاد خرابی و بروز حوادث حائز اهمیت بوده و برای اطمینان از نحوه کارکرد این سیستم نیاز به این خدمات وجود خواهد داشت. خدمات سرویس و نگهداری گروه پایدار در بازه های زمانی یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و … انجام می شود. در این راستا امداد آسانسور تهران با بهره گیری از دانش و تجربیات مهندسین مجرب ، سرویس های دوره ای خود را در کمترین زمان و با بهره گیری از آخرین تجهزات و امکانات روز دنیا انجام دهد.

طراحی پله برقی با توجه به پارامترهایی از قبیل ارتفاع و فاصله حرکت، سرعت، ظرفیت، مصرف برق و انرژی و با هدف رعایت استانداردها، آخرین تکنولوژی کارآمد و هوشمند، صرفه جویی در هزینه و فضای ساختمان، مدرنیزاسیون مقرون به صرفه، زمان کوتاه، حداقل اختلالات رفت و آمد در ساختمان ، بهبود عملکرد، ایمنی و قابلیت اطمینان و متناسب با محیط زیست صورت می گیرد. طراحی اولیه در قالب نقشه های CAD، مدل های BIM و یا بصورت کتبی در اختیار قرار می گیرد. کارشناسان گروه پله برقی ما با صاحبان ساختمان ها، معماران، طراحان و پیمانکاران پله برقی همکاری می کنند تا کیفیت بالایی را با بهترین خدمات و با کمترین زمان و هزینه، در هر زمان به مشتریان ارائه دهند.

پله برقی به منظور جابجایی افراد برای مقابله با مشکل تردد در مکان های پر رفت و آمد شکل گرفته است. پله برقی برای حمل و نقل ایمن، قابل اعتماد و سازگار با محیط در مراکز خرید، فرودگاه ها، سالن های نمایش، استادیوم ها، ایستگاه های راه آهن و ساختمان های تجاری و سایر محیط های حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

**************************

جهت همکاری و هرگونه سوال با شماره های ۰۹۱۲۲۴۸۹۱۰۴ و ۰۹۳۵۷۰۱۸۲۶۰ تماس بگیرید

**************************

عوامل موثر بر قیمت تعمیر و سرویس پله برقی

پله برقی ها به دلیل داشتن بخش های مختلف الکتریکی و مکانیکی دستگاه های پیچیده ای هستند. همین امر موجب می شود تا رسیدگی به آن ها و حفظ امنیت آن ها حیاتی باشد. هزینه تعمیر و سرویس پله برقی ها به عوامل متعددی بستگی دارد چرا که ممکن است موارد مختلفی در پله های برقی نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند.

گوناگونی قطعات

انواع مختلف قطعات مکانیکی و الکترونیکی باعث می شود تا هزینه تعمیر و سرویس پله برقی در پروژه های گوناگون بالا و پایین شود.

تعویض یا تعمیر

تعمیر کردن قطعات یا تعویض قطعات می تواند تفاوت هایی را در هزینه نهایی و تمام شده سرویس و تعمیر پله برقی ایجاد کند.

قطعات اصلی

استفاده از قطعات اصلی معمولا قیمت بالاتری دارد و باعث می شود تا هزینه های تعمیر و سرویس پله برقی نیز بیشتر شود.

**************************

جهت همکاری و هرگونه سوال با شماره های ۰۹۱۲۲۴۸۹۱۰۴ و ۰۹۳۵۷۰۱۸۲۶۰ تماس بگیرید

**************************

نصب و تعمیر و سرویس انواع پله برقی در تهران

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
تماس با امداد آسانسور تماس با امداد آسانسور